BESTILLINGER

1. Hva gjør jeg hvis jeg har fått levert ufullstendige måltider eller måltider det er noe feil med?

Hvis du oppdager et problem med bestillingen din, ber vi deg melde fra om dette på e-post til post@trenogmat.no innen 24 timer. Vi vil ikke kunne håndtere eventuelle problemer som rapporteres etter denne tidsrammen. Vennligst legg ved bilder og oppgi så mange detaljer som mulig når du rapporterer eventuelle problemer.

2. Kan jeg velge en fremtidig leveringsdato?

Ja. Vennligst spesifiser dette i kommentarfeltet. Leveringsdatoene er knyttet til våre faste leveringsdager eller utsendingsdager.

3. Hva er bestillingsfristen?

Bestillingsfristen er kl. 09.00 på torsdager. I visse områder kan bestillingsfristen være annerledes. Vennligst velg riktig alternativ i kassen.

4. Kan jeg bruke rabattkoden etter at jeg har sendt inn bestillingen?

Nei, dessverre er det ikke mulig å endre bestillingen eller betalingsalternativene etter at ordren er registrert. Vennligst sørg for å bruke rabattkoden neste gang du bestiller fra oss.

5. Hva om jeg har matallergi?

Vi følger strenge praksiser og gjør vårt beste for å unngå krysskontaminering, men vi kan ikke garantere at måltidene dine er helt frie for allergener. Matallergier kan føre til alt fra milde til alvorlige reaksjoner. Vi oppfordrer deg til å være oppmerksom på ingredienslisten når du bestiller Trenogmat-måltider, da noen av våre signaturmåltider kan inneholde vanlige allergener som peanøtter, nøtter, melkeprodukter og hvete. Hvis du har noen form for matallergi, oppfordrer vi deg til å kontakte oss på forhånd. Vi vil gjerne svare på spørsmål om maten vår og gi deg nærmere informasjon om hvilke måltider som er frie for ulike allergener.

6. Har dere produkter tilpasset allergier eller intoleranser?

 Vi har flere slike produkter tilgjengelig. Vi anbefaler deg å bruke filteret på menyen vår for å finne ut hvilke alternativer som er frie for allergener eller intoleranser. Ta gjerne kontakt med oss for å få mer informasjon om våre menyvalg som passer for deg.

7. ABONNEMENT

Vi tilbyr også abonnementer der du kan få maten levert en gang i uken, annenhver uke eller en gang i måneden. Hvis du registrerer deg for et abonnement, vil prisen bli trukket fra kortet ditt fra og med dagen abonnementet opprettes. Hvis du ikke fornyer abonnementet ditt innen valgt periode, og betalingen ikke mottas i tide, vil vi ikke sende pakken. Du kan velge å kansellere eller pause sendingene knyttet til abonnementet ditt via brukerkontoen din eller via e-post til post@trenogmat.no. Vær oppmerksom på at det ikke er noen bindingstid, og du kan velge å bestille bare en gang hvis ønskelig.

8. Hva er holdbarheten?

Måltidene har en holdbarhet på 6 måneder fra pakkedatoen og minst en måned fra leveringsdatoen. Maten skal oppbevares ved -18 °C. Hvis maten tines, er holdbarheten opptil 7 dager ved temperaturer mellom 0 °C og 4 °C.

9. Hvilke ingredienser bruker dere?

Vi bruker norsk kjøtt levert ferskt av Nortura, og vi prioriterer bruk av lokale ferske ingredienser. Maten blir tilberedt av ekte kokker etter hjemmelagde oppskrifter i vårt produksjonskjøkken som ligger i Vestfold. Produksjonen vår er EFTA-godkjent med nummer 2701.

10. Hvordan beregne dere næringsinnholdet?

Vi bruker Mattilsynets beregningsskjema for næringsinnhold samt standardiserte tilberedningsmetoder og veiing av alle ingredienser til nærmeste gram.

11. Deklarasjon av næringsinnhold

Alle våre måltider er merket med en standardetikett som inneholder opplysninger om næringsinnhold. Disse etikettene tilfredsstiller Mattilsynets regler for matmerking.