LEVERING

Hjemmelevering

Se om vi leverer til deg

SPØRSMÅL OM LEVERING:

Hva er leveringsdagen? Vennligst velg et alternativ i kassen. Vi leverer til over 3000 postnummer.

Vi leverer til utvalgte postnummer i Oslo-regionen - Vestfold, Østfold, og Innlandet mellom 10:00 og 18:00 på lørdag, søndag, mandag eller tirsdag, samt mellom 14:00 og 20:00 i helgene. Vår leverandør, Bring Ekspress eller GORDON, vil informere deg som kunde om leveringstidspunktet via SMS og sporingslenke etter at varene er lastet for utkjøring.

Vi leverer til Bergen, Stavanger og Trondheim på mandag eller tirsdag mellom 16:00 og 22:00. Vår leverandør, Bring Ekspress, vil informere deg som kunde om leveringstidspunktet via SMS og sporingslenke.

For levering utenfor sentrale områder, er leveringstiden mellom 1-4 dager fra sendingstidspunktet hver mandag. Vær oppmerksom på at pakkene er forhåndsmeldt, men det betyr ikke at de er sendt fra oss ennå. Bring vil sende informasjon om leveringen både på e-post og mobil.

For henting er tidsrammen mellom 08:00 og 16:00 mandag til fredag.

Hva koster leveringen? Leveringsprisen varierer avhengig av leveringsområdet, og denne prisen kan variere fra 89 kr til 329 kr. Prisen per levering er beregnet ut ifra området og tar hensyn til alle logistikkkostnader knyttet til plukking, pakking, emballasje, kostnader på terminaler, utkjøring og oppfølging av leveransen. I de fleste tilfellene er prisen per levering faktisk lavere enn de faktiske kostnadene.

Må jeg være hjemme for levering? Nei, hvis du ikke er hjemme og det er mulig, vil sjåføren vår sette igjen leveransen ved inngangsdøren. Hvis du har instruksjoner til sjåføren, kan du skrive dette i kommentarfeltet når du bestiller. Endring av leveringstidspunkt er ikke mulig. Maten leveres i en pappeske med is-pakker, som gjør at den kan holde seg i skyggen i opptil 4-6 timer. For sendinger utenfor sentrale områder, blir maten sendt i isoporesker.

Hva skal jeg gjøre med isoporesken (postsendinger)? Vi foreslår at du kaster isoporesken på en miljøvennlig måte.

Jeg bor i en blokk – får jeg maten levert hjemme? Ja, vennligst spesifiser dette i kommentarfeltet, eventuelt kan du oppgi dørkoden til hovedinngangen hvis du ikke er hjemme ved leveringstidspunktet. Hold mobilnummeret ditt oppdatert. Vi vil ringe på ringeklokken i hovedinngangen. Hvis du ikke kan kontaktes og det ikke er mulig å sette pakken utenfor, vil vi forsøke å levere pakken på nytt til utvalgte regioner, og du vil bli belastet 129 kr for et nytt leveringsforsøk! Varsling om leveringen vil bli sendt på SMS.

Hva skjer hvis av en eller annen grunn vi ikke kan levere? For postsendinger blir pakken levert til nærmeste postkontor. Det er ditt ansvar å hente pakken der. For lokal levering vil vi forsøke å levere pakken på nytt, og du vil bli belastet for et nytt leveringsforsøk. Merk: Flere terminaler har muligheten til å lagre leveransen din på fryselager. Med mindre terminalen mangler denne muligheten, vil pakken din bli lagret på kjøl.